wtorek, 23 grudnia 2014

Informacja.

Cześć i czołem!
Wiem, że spodziewałyście się dziś rozdziału, no ale muszę was rozczarować :< Wena mnie opuściła, została chyba wyssana przez tą całą świąteczną atmosferę, której nienawidzę. A Wy? Lubicie święta? Dla mnie źle się kojarzą, niestety.
Cóż, normalnie nie pisałabym oddzielnego posta, żeby poinformować was o braku kolejnego rozdziału, ale mam dla Was coś <miejmy nadzieję> interesującego.
Mianowicie, chciałabym was zaprosić na www.new-roommate.blogspot.com
Wiem, że miałam zacząć pisać nowe opowiadanie, kiedy skończę walk in shadows, ale nie mogłam dłużej czekać, no po prostu nie mogłam. Więc... liczę, że wejdziecie, zobaczycie, przeczytacie prolog, który już tam jest i dacie znać, czy wam się podoba :*
To też jest fanfiction, tym razem o 5sos, nie o One Direction. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.
Kocham Was! Wesołych Świąt, robaczki! <3


9 komentarzy:

  1. Szkoda ze nie ma rozdziału :( rozumiem cie :) ale mam nadzieję ze nie zostawiasz tego bloga i Bedziesz zajmowala sie tamtym :) pozdrawiam i również wesolych świat ~,» next będzie za tydzień ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    http://reallyiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będziesz pisać dalej.
    http://i-am-ready-to-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomnialas czy po prostu nie będziesz pisać dalej? Daj znać jak możesz bo masz duzo fanek na tym ff. które czekają. Pewnie dodasz post że zawieszasz. Ale my będziemy czekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam napisaną połowę siedemnastego rozdziału, więc niedługo powinnam go udostępnić. :)

      Usuń
    2. Cudownie :) czekamy cierpliwie :)

      Usuń
  5. będzie kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, niestety nie wiem konkretnie kiedy, gdyż mój laptop zrobił mi dowcip i się zepsuł. Aktualnie jest w naprawie, ale niedługo powinnam go dostać. :)

      Usuń